منتورینگ حوزه کسب و کار در رقابت دانشجویی جانا

منتورینگ حوزه کسب و کار در رقابت دانشجویی جانا

در جریان برگزاری این رویداد دو روزه تحت عنوان رقابت دانشجویی جانا، برنامه‌های متنوعی مانند کارگاه‌های آموزشی، پنل کارآفرینی اجتماعی با چشم باز، و منتورینگ تخصصی در حوزه‌های مختلف برگزار شد. بنده نیز به عنوان منتور در حوزه کسب و کار در این رقابت دانشجویی جانا حضور داشتم و به دانشجویان مشاوره و راهنمایی ارائه دادم تا بتوانند ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند.

این رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی بر مبنای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای مسائل و معضلات کشوری تشکیل شده است. دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر کشور، طرح‌ها و راه‌حل‌های خود را در چهار محور اصلی شامل «کسب‌و‌کارهای اجتماعی»، «خدمات اجتماعی»، «محصولات نوآورانه» و «پیشنهادهای سیاستی» به دبیرخانه ارسال کردند. هیأت داوران براساس شاخص‌های تعیین‌شده، این طرح‌ها را طی چند مرحله ارزیابی می‌کنند.

طرح‌های منتخب به مرحله نهایی رقابت دانشجویی جانا راه پیدا کرده و تیم‌های دانشجویی از طرح‌های خود در حضور داوران دفاع می‌کنند. هدف اصلی این رقابت، تشویق و ارزش‌گذاری بر طرح‌های اجرایی و واقعی دانشجویان در حوزه مسائل و معضلات کشوری و فراهم کردن زمینه‌ای برای عملیاتی کردن این طرح‌ها میان جوانان است. به عنوان منتور در حوزه کسب و کار، از مشاهده اشتیاق و نوآوری دانشجویان در این مسیر بسیار خوشحال شدم و امیدوارم که این رویداد فرصتی مناسب برای توسعه مهارت‌های کارآفرینی آن‌ها فراهم کند.


منتورینگ حوزه کسب و کار در رقابت دانشجویی جانا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.