سواد رسانه ای یعنی توانایی تحلیل و فهم صحیح و منطقی اطلاعات و مطالبی است که از طریق رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی منتشر میشوند. افزایش سواد رسانه ای به افراد کمک می کند تا اخبار و اطلاعات را با دقت ارزیابی کنند و از ترویج اخبار جعلی و تبلیغات گول زننده جلوگیری کنند. اهمیت داشتن سواد رسانه ای به خواننده ها و مصرف کنندگان رسانه ها کمک می کند تا از اطلاعات درستی بهره مند شوند و از انحرافات رسانهای دوری پیدا نمایند.
دانشگاه علمی کاربردی سپاه محمد رسول الله (ص) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم فعالیت می کند. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاه های متقاضی اجرايي دولتی و غيردولتي در امر تربيت نيروی انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است.
در این کلاس ها که در دانشگاه محمد رسول الله تهران برگزار شد در غالب دوجلسه در خدمت دانشجویان این دانشگاه بودیم و به مسئله سواد رسانه ای پرداختیم.
تدریس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه محمد رسول الله | کار با پلتفرم های اجتماعی
تدریس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه محمد رسول الله | کار با پلتفرم های اجتماعی
تدریس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه محمد رسول الله | کار با پلتفرم های اجتماعی
تدریس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه محمد رسول الله | کار با پلتفرم های اجتماعی
تدریس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه محمد رسول الله | کار با پلتفرم های اجتماعی
تدریس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه محمد رسول الله | کار با پلتفرم های اجتماعی
دیدگاه شما